Mullu parasjagu elevust ja pahandust tekitanud kampaania „Kumm on seks“ sai teise vaatuse. Provokatiivse videoga kroonitud esimene vaatus koputas neitsipõlve unustanud naiste südametunnistusele, nüüd pöördutakse otse kummikandjate poole. Esiteks kõnetatakse kampaania sihtgruppi üleoleval toonil (isane, mehepoeg), millega tehakse kohe selgeks, et vastu vaielda pole mõtet. Semutsemine-nunnutamine on lilladele.
Reklaamplakat teatab järgmist: „Mida rohkem testosterooni, seda kindlamalt on mehel kumm taskus. Teaduslikult tõestatud.“ Sellega viidatakse tundmatu ülikooli esmakursuslaste hulgas läbi viidud (anonüümseks jääda soovivate) inglise teadlaste uuringule. Kahtlase maiguga „teaduslik tõestus“ lüüakse alla nagu pitser, et uskmatuid korrale kutsuda ja (vahest alateadliku tagamõttega) populariseerida sotsiaalteadusi. Paraku kipuvad kergmeedias serveeritavad teadusnupukesed moonduma teaduse paroodiaks. Seekord pigistavad kampaania hallid kardinalid hämarast uuringust välja lennuka järelduse: mehed, kelle suguhormoonid vägevalt perutavad, on kahtlemata „enesekindlad ning julgevad kummi välja võtta. Selline julgus naistele meeldib.” Võib ka lihtsamalt öelda: tahad naist, kasuta kantossi! Ilmselt jääb see lööklause mõneks järgmiseks kampaaniaks.
Kogu spektaakel kinnistab lärmakalt tüüpilise macho kuvandit, mille juures rõhutatakse peale enesekindluse eriti agaralt julgust: „Kui tunned ennast mehena, siis julged enda ja oma partneri eest seista,” kuulutatakse ning lisatakse suurekaliibriliste sugupüsside rahustuseks: „Igale mehele leidub talle sobiv kumm.“
Kampaania kodulehel pakutakse võimalust teemasse puutuvaid küsimusi esitada, lisaks tõsiseltvõetavale seksieksperdile vastavad kolm portreenäoks valitud „isast“: kaks noort lauljat ja üks näitleja, kes löövad paraku oma noorus-õrnusega räigesse macho-propagandasse nähtava mõra. Küsimusi saavad esitada kõik perverdid. Muide, nagu moodsale misjonitööle iseloomulik, on küsijate suu ette riputatud peibutis: „alfakomplekt“ ehk 60 kvaliteetset kondoomi ja väga haruldane bokseripaar (limited edition). Komplekte jagatakse välja lausa mitu. Nüüd me siis teame, kuhu kaovad sotsiaalministeeriumile eraldatud maksurahad.
Kampaania kodulehel pakutakse võimalust teemasse puutuvaid küsimusi esitada, lisaks tõsiseltvõetavale seksieksperdile vastavad kolm portreenäoks valitud „isast“: kaks noort lauljat ja üks näitleja, kes löövad paraku oma noorus-õrnusega räigesse macho-propagandasse nähtava mõra. Küsimusi saavad esitada kõik perverdid. Muide, nagu moodsale misjonitööle iseloomulik, on küsijate suu ette riputatud peibutis: „alfakomplekt“ ehk 60 kvaliteetset kondoomi ja väga haruldane bokseripaar (limited edition). Komplekte jagatakse välja lausa mitu. Nüüd me siis teame, kuhu kaovad sotsiaalministeeriumile eraldatud maksurahad.
Värskete õpetussõnadega pooleks korratakse rahva seas juba tuntud tõeterasid: „Proovi, eksperimenteeri ja testi. Kumm on seks.” Peaasi, et oleks lõbus – voodis, pagasnikus või põõsas, vahet pole. Kui isasel kummid all, võib sajaga kimada. Ei siis ole karta HIV-i, aborte ega tüütuid tittesid. Ainult mingi hale beeta jätab tööle või poodi minnes kummi taskusse pistmata.
Niisiis, kordame veelkord üle: kumm teeb isaseks!