27. oktoober 2011

"Vali mind!" ehk patuste naiste paranduslaager

Võtsin ühel kallil pühapäevaõhtul pärast liigutavat jumalateenistust südame rindu ja istusin teleka ette vaatama otseülekannet üritusest, kus näidatakse allakäinud naisi. Neid Eesti kõige hirmsamaid eksemplare. Tänuväärse projekti pealkirjaks on „Vali mind!“.

Igal nädalal õnnestub kolmekümnest patusest naisest korralikku ellu pöörata vaid kolm. Kõik roojased linnukesed rivistatakse piitsaplaksude saatel üles ning neile pakutakse töökat ja läbinisti vooruslikku vallalist meest, kelle kindlas majapidamises saatana mõjudest vabaneda. Vaga preester Kristjan Jõekalda, kes püha toimingut läbi viib, püüab küll langenud neiusid meelt parandama sundida, kuid enamasti ei lähe see läbi.

„Miks see mees sulle ei meeldi?“ küsib isa Kristjan ühelt ja teiselt, kui keeldumist tähistavad punased laternad naiste ees kärmelt süttivad.
Vastused kõlavad laias laastus nõnda:

„Sel kutil on liiga väike perse. Need mehed, kes minu juures käivad, on ikka vägevamate mõõtudega!“
„Ta ei joo. Mina kallan endale küll nii et vuliseb!“
„Ta ei suitseta. Tead, mina tossutan päevas mitu pakitäit. Mis mees see sihuke on, kes ainult soolapulki imeb!“
„Ta kogub karvaseid mänguloomi. Paras pede ju! Tõelised mehed mängivad ikka teistsuguste karvatuustidega!“
„Mina võtan ainult Tallinna mehi. Seal Tartus pole ühtegi normaalset bordelli. Kus ma siis tööle hakkan?“
„Ta on liiga kondine! Sellisega karates on mul kõik kohad siniseid plekke täis. Mina tahan ikka liha tunda!“
„Ta ei paista eriti mehiste näojoontega. Minu reite vahele mahuvad ainult ehtsad kuldid!“
„Kuule, ta on liiga noor! See ei jõua mulle sisse pistagi, kui kohe pauk lahti!“

Issand, issand! Põrgus pole küllalt tuld ega väävlit, et neid koledaid hingi õiglaselt karistada!

Jumala abiga saab nii mõnigi patukahetseja siiski uue võimaluse. Neiu, kes IT-mehi tõutäkkudeks nimetas, muudab kindlasti oma roppu suuvärki ning temast võrsub truu abikaasa mehele ja armastav ema paljudele punapõsksetele lastele.

„Vali mind!“ seisab kristliku moraali ja pereväärtuste eest, olles kahjuks ainus sellelaadne ettevõtmine, mis meie Jumalast üha kaugenevale rahvale suunatud. Saatan on küll Eestimaa naiste seas palju kurja sünnitanud, kuid Kõigekõrgema armule toetudes oleme temast üle. Jätkuks meil vaid inglisarnaseid mehi, kes kõlvatuid naisterahvaid maiste ihade kütkest päästaks! Aamen!